كارخانه قاليشويي اديب كارخانه قاليشويي اديب .

كارخانه قاليشويي اديب

قاليشويي و شستشوي لكه شيره انگور از روي فرش

شيره انگور يكي از مواد بسيار مغذي و مفيد است كه در برخي از نقاط ايران مصرف و محبوبيت بالايي دارد. همانطور كه مي دانيد اين ماده مغذي چسبناك بوده و عدم شستشوي به موقع فرش از لكه شيره انگور، موجب پوسيدگي و جذب حشرات و تخم گذاري آنها در الياف فرش مي شود و بسيار مهم است كه لكه شيره انگور به سرعت از روي فرش شسته شود.

مواد و وسايل مورد نياز:

آب

دستمال كاغذي

قاشق

تشت

شامپوفرش

سركه سفيد

مرحله اول شستشوي فرش:

در اين مرحله، با يك قاشق شيره انگور را از روي فرش برداريد. دقت كنيد كه شيره انگور را پخش نكنيد. بهتر است براي جمع كردن شيره انگور از روي فرش، با قاشق از لبه بيروني لكه به سمت مركز لكه بكشيد. و سپس با يك حوله كاغذي روي لكه بگذاريد و تا جايي كه ممكن است شيره انگور را از روي فرش برداريد.

 

مرحله دوم شستشوي فرش از شيره انگور:

ابتدا تشتي زير فرش قرار دهيد و از بالا كم كم روي لكه شيره انگور آب بريزيد و و در حين اين كار، لكه را با دست بماليد تا شيره انگور از بافت فرش خارج شود.

 

شستشوي فرش با شامپو فرش:

قاليشويي,قالي شويي,قاليشويي آنلاين,اعلاشويي,قاليشويي تهران,قاليشويي كرج,قاليشويي تبريز

در اين مرحله قاليشويي شيره انگور، دو فنجان آب گرم را با 3 قاشق شامپوفرش +1 قاشق سركه سفيد مخلوط كنيد و با اسفنج زبر يا برس قاليشويي كوچك روي لكه بكشيد و كاملا آن را تميز كنيد. سپس دوباره لكه را آبكشي نماييد تا لكه كاملا تميز شود.

 

مرحله آبكشي فرش:

پس از لكه برداري حتما فرش را آبكشي نماييد.

سفارش آنلاين:

با ثبت سفارش آنلاين در اين سايت، براي شستشوي انواع فرش و خشكشويي و شستشوي مبلمان، ۲۰% تخفيف بگيريد!!! اگر در سراسر تهران و كرج زندگي مي كنيد. در هر ساعت از شبانه روز كافيست به سايت كارخانه قاليشويي اديب مراجعه كنيد و سفارش خود را ثبت كنيد. تا از نزديكترين شعبه براي شما سرويس اعزام شود. براي سفارش روي يكي از لينك هاي زير كليك كنيد.

سفارش آنلاين قاليشويي و شستشوي فرش

سفارش آنلاين مبل شويي و شستشوي مبل

مشتريان عزيز در نظر داشته باشيد. كه خدمات آنلاين قالي شويي از قبيل قاليشويي آنلاين و مبل شويي و خشكشويي مبلمان آنلاين با ۲۰% تخفيف ارائه مي گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت مي گيرد.
شعبه قاليشويي كرج و قاليشويي تبريز اديب ما آماده براي ارائه خدمات به شما دوستان عزيز مي باشد.

….. دپارتمان تحقيق و توسعه شركت قاليشويي اديب


برچسب: قاليشويي، قالي شويي، قاليشويي آنلاين، شستشوي فرش، شستشوي مبل، خشكشويي مبلمان، قاليشويي كرج، اعلاشويي، اعلا شويي،قاليشويي اديب،اديب،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۷:۰۸ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :